Birthday Wish List

This year I'm going to be 21years old lady. Anak dara sunti gitu loo~ peewit sikit. tehee~ Saya xcantik tapi saya bersyukur dengan kurniaan yang tuhan berikan pada saya. Bagi saya setiap yang Allah ciptakan itu semuanya cantik. Sebenarnya cantik atau tidak kita itu terpulang pada pendapat dan padangan orang lain terhadap kita. Not everyone like our ownself right? Well, xsemuanya perfect. Saya mungkin ada kekurangan dan saya juga ada kelebihan, sama seperti anda. Mungkin kekurangan saya adalah kelebihan anda, dan begitulah juga sebaliknya. Yang penting kita sentiasa bersyukur. :)

Detik 15 April akan tiba dalam hidup saya tidak lama lagi. Tarikh keramat yang saya tidak pernah lupakan. Setiap kali hadirnya 15 April umur saya semakin meningkat. Dari belasan kini menjadi puluhan. Semakin hari semakin meningkat usia. Semakin hari semakin matang, Insyallah..Perjalanan hidup ini amat mencabar, kadang-kadang menguji tahap kesabaran saya sebagai hambanya yang kerdil. Ya Allah, jauhilah hambamu ini dari kelalaian yang menyesatkan. Amin..

Kali ini post ini saya tujukan buat AWAK. Ye, awak sebab you keep asking me this question. What do I wish for my 21th birthday present. Yang sebenarnya saya pun xtahu apa yang saya nak. huhu. Tapi dah awak nak tahu jugak meh saya tunjukkan..awak dah ready? So scroll bawah..tapi jangan menyesal sebab awak yang tanya oke..:P
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
21th Birthday Card :)

  • Saya wish dapat card nie sebab bagi saya 21 tahun adalah umur yang paling penting :)

Sejambak ros merah
  • Pernah berhajat untuk memiliki
  • Tapi macam membazir je
  • Kalau dah kering comfirm ke tong sampah
  • So xyah la ye!

Cute Cupcakes
  • OmeyOmey sangat
  • Tapi comfirm saya xmakan dan xbagi orang lain makan!
  • Sebab ini saya punya, saya sorang je!! :P
  • jadi saya xkan makan just simpan je
  • kalau simpan lama BERKULAT la pulak.
  • Membazir lagi~

Baby Rabbit
  • wishing for this one too
  • tapi umie xbagi pelihara
  • so memang xkan dapat nak this one la! :(

Huge teddy bear
  • saya nak yang besar pulak :P
  • yang lebih besar dari diri saya semdiri :)
  • tapi kesian awak sebab mende ni mahal it cost about RM300+
  • so saya batalkan hajat..:)
Necklace
  • saya boleh pakai mana-mana saya pergi ;p
  • mesti selalu ingat awak
  • saya xnak yang emas sebab saya xsuka :)
  • tapi membazir juga kalau awak belikan nie untuk saya kalau hilang cmne?
  • So xyah jugak..:)


Dan oleh yang demikian, saya nak awak bacakan Yaasin je untuk hadiah kelahiran saya yang ke 21 nanti dan xperlulah bagi saya hadiah dan sebagainya tu. Doakan semoga saya panjang umur, murah rezeki dan sentiasa bahagia bersama keluarga, kawan-kawan dan juga AWAK! :) Hanya tu yang saya nak..bolehkan? :)





P/S:

  • Present for him DONE! :)
  • Touching dengan someone sebab mengungkit. SORRY. Saya UNLIKE..seriously saya berkecil hati
  • Sakit kaki, badan penat. I need some rest!
  • Really missing my girls friends
  • 24days left :)
  • Too sad sebab x dapat attend wedding kakak Fara :(

No comments:

Post a Comment