Versi Mixer

Assalamualaikum

Lately banyak benda happen in my life..ada baik, ada buruk..pro kontra gitu. Aku happy, aku sedih..tapi aku okey je..kadangkadang aku ambik semua tue sebagai asam garam kehidupan. Aku semakin dewasa, aku perlu lebih matang. Sejak akhir-akhirnya something changed, I mean my attitude sume tue..aku xtahu kenapa aku lately jadi agak pendiam macam orang hampir xde perasaan. Aku banyak berfikir mungkin. Jangan tanya aku kenapa aku jadi macam nie..aku rasa perubahan hormon kot..haha. okeylah berbalik pada tajuk asal aku tadi..nape mixer? actually post kali nie aku nk mix and match bolehkan? Boleh laa...boleh jugak! :D *aku kan degil*

okey sekarang aku dah dapat tahu yang lecturer visit tu turn aku mungkin 8 atau 9 bulan March..dah xlama lagi bukan? Aku okey je xkesah bila lecturer nak datang aku terima kehadiran mereka dengan tangan terbuka..:) dan aku dapat tahu yang Sir Amir yang akan datang visit aku nanti. Aku kan sekarang tengah berpractical so lecturer visit tu wajib. Dalam hati selalu sahaja aku mintak 14 April tu cepat hadir. Aku dah memang rindu kawankawan aku sume..aku rasa diri aku kosong, sepi gitu..ternyata aku memang dalam kerinduan..Aku paling rindu part g class dengan dorang sume. Dah la bangun lambat g class, boleh pulak jalan lenggang kangkung gitu je..sampai class lecturer dah ada..jarang aku g class before lecturer masuk lagilagi  masa part5, berlagak senior la konon..cehh! 

Dalam kelas boleh pulak buat bising, snapsnap gambar, bergosip sakan..kadangkadang sampai tertido. Wajib tertido class Bel..ape jadah aku nie? haha..time class account pulak aku selalu guraugurau dengan Eylah, Fara, Kak Mawar, Ismiey & kawankawan yang lain. Aku xserious, banyak mainmain..dalam otak aku, aku just nampak numbers berterbagan boleh korang imagine? Aku dengan numbers xpernah nak ngam..aishh! Tension aku!! Tapi nasib baik nak dekat final dapat hidayah xnak repeat sem depan so aku belajar la jugak. Telan je la segala input..nasib Kak Mawar & Fara ada..dorang ajar aku kesian dorang tido lambat sebab aku. Aku nangisnangis sebab susah faham account macam budak kecik mintak susu.. dah lepas nangis aku oke. Then aku continue belajar balik. Dalam mind, aku set up yang account tu best even sebenarnya xbest..haha..*maafkan aku terpaksa tipu diri sendiri* Tapi alhamdulillah aku clear sume paper..Eylah kata aku suka fikir bukanbukan..haha..:P





3 tahun susah senang samasama..bangun tido samasama..banyak benda kami kongsi sama..kadangkadang kami menangis & ketawa samasama. Boleh kata kami lalui banyak benda samasama..sepanjang 3 tahun! Then cuba bagitahu aku macam manalah aku xrindu dorang sume tue?? Sumpah aku rindu...! Dorang teman bergurau senda, bergaduh berbaik dengan dorang jugak. Dah macam adik beradik kami sume nie..korang sume ingat moto nie? 

"Friendship Remains & Never Come To End"

ye..insyallah never come to end..aku sayang korang! Nanti lepas da settle diploma harap kita sume still rapat macam selalu..sentiasa oke..Promise! :)

Next topic aku ialah MUET..aku xtahu nak study ape pasal MUET nie..hahaha..aku just alert dengan isu sekeliling je buat mase nie..aduyaii..ini bikin lagi tension lah~ so buat mase ni aku rajinkan diri membelek bukubuku BEL semester yang lepaslepas..study balik mana yang patut. Yang paling aku risau part speaking..dah lame xspeaking nie..lidah dah kaku..terbelitbelit la lidah nanti....doakan aku ye dapat result yang cemerlang, gemilang dan terbilang..owh, oke itu sudah lebih! :) Confirm hati aku tenang sikit bila da selesai MUET nanti..BTW, aku dapat tahu 16 April nie start MUET..dah xlama ye. Dah tu studylah! ape lagi...STUDYLAHH..^_^



Btw, esok aku nak g nanananana GAnnu kite! Yeyeyeyeayyhhh!! sebenarnya aku tumpang family Pok Nik je..nanti la aku update pasal cite kt Terengganu tu nAnti ye..!


Till we meet again..

Lots of LOVE, 

ME

No comments:

Post a Comment