Kau Ada?

Assalamualaikum..

Entry kali nie tajuknya sepertinya yang tertera di atas.. 

"KAU ADA?"

Well apa yang aku ada??

Haha..oke story telling time..ayuhh~ :)

Sebenarnya kali nie saya nak cite pasal someone..Siapa dia?

Dia insan yang kacak dalam luar, amat penyayang, memiliki kulit putih melepak & rambut yang ikal..boleh imagine x yang dia memang kacak?

Dia pak cik saya!

Pak cik yang paling sporting abes. haha.. tapi sila jangan buat dia marah..AWAS! bila dia marah confirm telinga dia akan merah..saya pernah lihat dia marah. Tapi dia memang jarang marah..bila dia marah saya akan rasa takut sangatsangat..

Dia pak cik yang paling rapat dengan anaknak saudara beliau..yang paling unik..setiap anak saudara beliau pasti akan diberikan satu nickname gitu la kiranya..macammacam nama ada..jom terjah~


Athirah - Bokbeng
Anis - Sabirin
Shahira - Banu
Roshila - Dukk
Asmaq -Woshitotong
Iman - Ketokketokman
Izzati - Ijajujilati

-______-



Ada la lagi nama lain tapi saya terlupa..maafkan saya. So amacam?  Best x name kami? Tang nama saya tu sila jangan gelak tegulingguling yer! 

Masa kecikkecik anakanak saudara beliau semua rapat dengan beliau, sekarang pun masih begitu. Dulu masa darjah 5, balik tuisyen malam mesti pok nik yang ambik. ODW, nak balik tue mesti singgah kedai runcit sebab nak beli maggi. Sampai rumah pok nik masakkan memang sedap! banyak la lagi pasal pok nik tapi dia memang yang paling best oke..!

Saya sayang pok nik saya! ;)

oke la boss da panggil daaa~

No comments:

Post a Comment