Event Planner xseberapa Pown

Assalamualaikum

Disini aku ingin menyusun 10 jari-jemari ku yang tembamtembam memohon maaf dari kalian sebab da beberapa hari x update blog. Aku agak busy lately dengan tugasan yang diberikan oleh supervisors dan tugas aku sebagai event planner yang xberapa nak bertauliah tue. Meh cni meh aku nak storystory sikit kt korang tentang apa yang da buat beberapa minggu yang lepas... 

Aku ditugaskan untuk conduct satu event nie...nie first time aku handle..sume idea aku contribute..so layan je laweyhh~
Tema birthday party ni black & red..glamorous gitu kn? Kalau korang nak tahu ni suprise birthday party cousin aku..die yg kt tengahtengah tu pakai baju hitam, nampak x korang?? ;D Dulu mase kecikkecik die selalu gak la buli aku, even sekarang pun ade la gak. Tapi aku ni kan hati kebal, so xde hal la..hahah..*kebal la sangatkan..well aku kan ratu air mata..;p So sekarang cam segansegan gitu yela sekarangkn masingmasing da besar panjang. BTW, umo die da 22tahun..so...


Abg mad Happy 22th Birthday!!!



...

No comments:

Post a Comment