Tidak Berinsurans!


hYE


Apa perasaan korang bila orang mengkritik diri korang? kalau kritikan tue dengan cara yang baik mungkin aku sendiri pun boleh terima tapi bila bunyinya agak annoying dan mengaibkan itu x patut bukan? Well, this is what happen to me today..seriously cam gampang jugak la..aku tahu weyh aku ni bersaiz besar atau lebih tepat GEMOK!! tapi xyah la sampai memalukan aku..sumpah aku sedih kowt..aku x mintak diri aku jadi camni..ok meh aku cerita apa da jadi kt aku arinie..=(


Dekat tempat aku practical ada sorang abg nie..what abg? weyhh..sorry la x layak panggil abg sebab ko da tue...=_= da sama umo cam bapak aku je aku tengok. Geli seyh nak panggil ko abg muntah darah aku nanti. First aku ni memang jenis memang xske orang buat lawak bodoh..main gurau xbertapis cam nampak sangat yang kau tu terdesak kowt..sorry to say! Then today dia nie datang la tayang muka die yang xberapa nak kacak tu kt tempat aku..mase tu aku tengah baca blog sorang kawan aku nie..die post entry pasal makanan..aku pom ushausha je la sebab nak tengok resipi kt sini..then die pun datang tepi aku then tengok la sekali..aku diam je malas nak layan..then die kata "patut la badan sedap. tengok makanan kt skrin pom jadi la..." gitu la ayat die...dah la cakap kuat. ko nak aku ambikkan ko speaker ke pakcik? aiishh..aku pun praaaaaaappp..! Darah tersirap naik ke muka aku nie..memang merah padam muka aku time tu..dalam hati aku geram sangat die nie memang jenis mulut puaka kowt..biasa aku dengar perempuan je suka mengkritik but nowdays lelaki join sekali..haaa~ bagus la kan da xde keje gamaknya..so ko pun join la group Kiah Bedah tue sekali buat ketupat..biasa la bak kata orang Top Up dosa..weyyhh..FYI, aku xkesah la ko nak cakap ape tentang aku. Yang penting aku xlukakan ko dan orang sekeliling aku. Aku xkesah orang buat apa kt aku tp asalkan aku x menyakiti sesape..tue prinsip aku..

So, buat pakcik..saya sebagai generasi muda masih menghormati pakcik walaupun mulut pakcik agak berPUAKA..sebab saya sorang gadis yangbaik hati..*hahaha..nk jugak seyh..* =,= Saya takkisah apa orang nak cakap pasal saya..walaupun saya nie GEMOK. something yang pakcik xtahu tentang diri saya..yang saya nie favourite family saya dan cikgucikgu saya..mereka kata saya COMEL..COMEL pakcik! =) saya berasa teramat bersyukur sebab dalam hidup ini ada yang menghargai orang lain..so pakcik..bersyukur dengan apa yang Allah bagi oke..=)


Arwah mek selalu peluk dan cium aku dulu..dia sayang aku..=) well people aku sayang korang sume..tapi aku xpakse korang untuk terima aku..sebab aku sentiasa SEDAR DIRI...so, if you hate me..please just REMOVE me oke!

No comments:

Post a Comment