Move on from Korporat to Protokol

Hye..

Dari bahagian koporat ke bahagian protokol. Letak la diceruk mana sekalipun saya tetap bersyukur dengan tugas yang diberikan. Well you know me..saya mudah mesra dengan sume orang..owhh betol ke? ;p seminggu telah berlalu, 13 weeks to go Bunga. Chaiiyook! Insyallah saya akan laksanakan amanah dan tanggungjawab yang diberikan sebaik mungkin.. itu janji saya!

Dari bahagian korporat ke bahagian protokol..duadua bahagian saya suka oke..;) tapi protokol lagi buat teruja..banyak benda baru saya belajar..amat seronok belajar something new. Nanti saya share disini oke? Buat masa sekarang agak busy dengan tugasan yang diberikan..well, my supervisors amat baik hati..sekarang da belajar kenal dunia pekerjaan sumpah weyhh! penat..compared dengan belajar memang baik belajar lah~ sekarang baru tahu susahnya nak cari sesuap nasi tu...last day keje boss panggil ada meting..memang terbaik la best kowt masuk meeting nie..catit semua yang perlu then boss suruh buat minit mesyuarat..lagi la saya suka..after meeting boss buat jamuan makanmakna sikit untuk kami yang attend meeting tu. Sebenarnya jamuan tue for welcome new practical students..boss tolong ambikkan kami air..waahh! baik kan? da terbalik sepatut ktrg yang kena ambikkan air untuk boss..heee~ So now keje d ade atleast ada kerja daripada duduk xbuat pape kan? Bagi la keje lagi boss..saya amat suka kowt..teheee~ Well semester nie every day kena update buku log kuning tu.da macam diary da buku tue..well just update la apa kita buat every day dalam tu..BTW, still seronok..Sampai sini dulu post kali nie..salam sayang, Bunga...


p/s: My dear new friend Nurul, thnx for da lunch..=)
I miss you Omey..=(

No comments:

Post a Comment