Maafkan aku


Assalamualaikum

Disini aku ingin menyusun sepuluh jari memohon maaf dari anda sekalian. Blog ini dicipta bukan tempat untuk aku melepaskan segala kekesalan hati. Tapi disinilah tempat aku mengadu dan bercerita tentang apa yang aku lalui dalam hidup ini. Setiap coretan yang aku lakarkan disini semuanya ada kena mengena dengan hidup aku. Kalian boleh abaikan aku jika tidak berminat. Tiada paksaan disini. Untuk makluman blog ini dicipta bukan untuk mendapat publisiti tapi sekadar untuk sukasuka. Maafkan aku seklai lagi jika ada tersalah kata dan melakukan sebarang kesilapan di post yang lalu. Maafkan aku sekali lagi.. Justeru itu aku menukarkan URL blog ini sebab aku x sampai hati nak delete. Aku tahu ramai yang baca post aku yang terbaru. Niat aku bukan untuk mencetuskan pergaduhan antara kita. Ini adalah URL baru aku..terima kasih kerana sudi mengambil berat tentang kehidupan aku..terima kasih.

No comments:

Post a Comment