Limited Edition.. ;D

Muhamad Hazwan B. Mohd Ghazali



Dear kamu..


I'm gonna miss u a lot cousin..=(
I know u are really happy right now..
Bile dapat tahu je kamu berjaya melanjut pelajaran ke Mesir aku sedih..
Sebab kamu selalu ada bila aku perlukan kamu..
Kamu insan yg mana aku senang bercerita tentang sesuatu..
Masalah aku dan segalanya..
Kamu tahu perangai aku..
Sudah masak dengan perangai aku yg gila2 nie..
Dari kt kecil sampai la usia kt sebegini kamu masih teman yg paling rapat dengan aku..
Ayat kamu yg selalu aku ingat "go atie"..!!
Kamu selalu memberi nasihat kpd aku..
Percaya bahawa aku boleh lakukan..
Kamu selalu Melayan kerenah aku..
Tapi kamu memang sporting..
Kadang2 kamu pun gila2 seperti aku..
Ingat lagi kenangan kt semua waktu kecil dulu??
Aku rindu saat itu..
Terlalu rindu..
Nnt bila kt jauh kamu jga diri ya..
Aku doakan kamu dari sini..
Capai cita2 kamu..
Sehingga kamu berjaya bergelar doktor gigi..
Go cousin!!
U r limited edition to me..=)
So walau jauh sila jgn lupakan aku yaa..


.......

♥ kamu spupu!

No comments:

Post a Comment