Owhh..ciAn Dia...

Nak dijadikan cite satu pagi di hujung minggu sedang kami nyenyak tido tetibe bunyi..


meoowww..

Meeoowww..

mmeeeeoooowww...


Tetibe aku tersedar memandangkan bunyi tu terlalu hampir dengan aku..
seram aku dibuatnye..menjadi pelik dari mane datangnye bunyi kucing dipagi hari..
Aku xtaw ape nak buat so memandangkan Emin tido next to me aku kejut la die..
Die bangun dengan keadaan mamai tanye aku nape..
aku kate la aku bunyi suara kucing cakar2 dalam locker..
tapi xsure locker kak Nurul or locker adik Hani..
At dat time aku hope sangat bunyi tu dari locker adik Hani coz Kak Nurul die g Pulau Perhentian and esok petang baru balik..
Adik HAni pulak tido kat bilik kawan die...kt Sutera..
Memandangkan dua2 locker tue di lock dengan mangga so xleh buke la kan..
Aku text adik Hani suh balik jap check locker die..
10 minit kemudian adik Hani sampai..
Dia da takut2 da..
Then die buke la locker die..siap buke pintu bilik skali..
THen tetibe keluar la seekor kucing hitam..actually kitten..
Dengan muka BLur+slumber kitten tue keluar..
Ktorg dalam bilik da gelak2 da..
Adik hani pulak membebel marah kucing tue...
"Apesal la kau masok locker ak & bla..bla...."..=P
Rupenye kitten tue terlock dalam tu dari petang semalam lg...
Boleh imagine x kitten tu dlm locker for about more then 10hours gitu laa..
Cian die kan??
Nasib baik x mati..
Klu mati mesti bau bangkai kn???
Bile ingat pasal nie mesti aku nk tergelak..=P



..owwhh kucing cian kamoo..

No comments:

Post a Comment