Hari ini 11 Jun 2010

OKey new entry utk hari nie..Alhamdulillah hari nie da dpt tgk result..setelah semalaman x tido..di ulangi x TIDO! mengantuknye mata nie saat entry nie ditaip..jari telunjuk naik bengkak sbb press button refresh tue entah berapa ribu kali..boring tunggu depan lappy 8jam..orang lain sume tido aku je sibuk dok mengadap lappy...sistem down gile..owwhhh~ kt Facebook pulak mcm2 post keluar...marah2 sebab server down...biasa la teknologi ciptaan manusia..oKey back to main..pasal result..Alhamdulillah pointer ak walaupun increase just 0.04 sahaje tapi aku bersyukur..Syukran Ya Allah..=) Jadi masa utk beri ganjaran pada diri sendiri bukan? Diri ini need something...to get that thing I need to struggle..a pair of new Gladiator High Heel..mao..mao..akanku beli minggu nie jgk high heel tu...(。◕‿◕。) anyway bpew pointer ak tue biarlah menjadi rahsia aku je..biar aku jew yg tahu..blhkn??

Biarlahhhhh raaaahhhhssiiaa..



Anak Dara Here..~


Mok su & MOmi


Abg APih yg excited Nk Btunang..

Awal pagi td da sampai umah MoK ngoh..tolong mane yg patut kemudian nmpk baby nie comel...name die Ariana Sofea..baby sorry kne tarik pipi td...comel baby..da men2 dgn baby then g kacau Kak Wani plk..huhu..actully majlis start lps solat Jumaat td..wat tahlil utk arwah skali..suasana best..sume berkumpul riuh rendah je...nyway esk ade family day nnty aku story psl tu esok k..mlm nie nk cite psl kt umah Mok Ngoh td je..and this 14 Abg Apih da nk tunang...hehe..



HazMan



Da check result hati pun da lega...tersengih sorang2 plk la..happy punye pasalkn even x dekan tp atleast aku bangga degan diri aku nie..usaha aku..usaha tue tangga kejayaan...dan sekarang aku sedang mengorak langkah utk menaiki tangga itu..tangga hasil titik peluh sendiri...Puas hati dan bersyukur dengan apa yang aku telah lakukan selama bergelar student di UITM nie....

UItm di hatiku...muaahhhh~ sayang UITm..arinie ke rumah Mok nGoh..sebab Hazman (sepupu) dapat buat Diploma SAins kt UItm Arau...tahniah cousin! Welcome to UITM family..we are big..big family members right? Seronok..dpt junior baru la nnty...the new genareation..=) hehe...hope adik2 br okey...xdegil, x lwn ckp abg & kakak..opss~=P




p/s: mY dear Azme.....WElcome to UItm..=)

No comments:

Post a Comment