UMie



Dear Umie,


Thanks a lot for everything...pergorbananmu mmg tidak ternilai buat diri ini. Kalau anakmu ini nk balas segala jasamu Umie, memang tidak termampu untuk dilaksanakan. Umie, I just want you to know that I really LOVE you with whole of my life...you are my everything. Syurga Atie di bawah tapak kaki Umie...atie xkan lupa tu. Jasa umie utk atie mmg byk kalau atie list down pun mmg x cukup list...anyway atie akan list down a few here..


1. Umie..lahirkan atie
2. Umie..susukan atie
3. Umie..berjaga malam sbb esk tangis malam atie
4. Umie..berikan kasih sayang buat atie
5. Umie..didik atie
6. Umie..berjge mlm teman atie stdy
7. Umie..penuhi kehendak atie sbb Umie xnk atie sedih
8. Umie..peluk atie time atie perlukn perhatian
9. Umie..pendengar setia masalah atie
10. Umie..tmpt atie share segala-galanya
11. Umie..u r the first person detect if something wrong with me..
12. Umie..u r the first person who kiss me..=)
13. Umie..u r my role model
14. Umie..u r my inspiration
15. Umie..your smile makes me calm
16. Umie..I admired with your concern
17. Umie..U r my everything
18. Umie..u r my SAYANG~
19. Umie..u r my queen of heart
20. Umie..I LOVE YOU!!


I just listed 20 of it..
Jasa Umie kt atie byk sgt..
x terkire....mmg x mampu nk dikire..

atie nk umie tahu I love u so much..
even atie slalu gtaw umie this 3 simple words everyday, atie rase x cukup nk balas sume jasa umie.




" ATIE, SAYANG UMIE"



Selama 20 tahun Umie buat semuA nie untuk atie...
umie..engkaulah ratu hatiku..
No one can be replace you..
you are MY SAYANG 4 ever......

No comments:

Post a Comment