sepuluH TahuN akAn DatanG...*_^


Hahah..NIe cite bout 10 tahun akan datang..actually camne crita nie leh terjadi sume nie akibat kami xleh tido. sementara tunggu mata tertutup dan kami dibuai mimpi aku, ain, dan elah mula bercerita. pada mulanye ain dan elah perli n kenekan aku dengan someone nie.. die budak course Business Management, same campus dengan aku. sape yang rapat dengan aku tahu lah gerangan si die tue..hihi..ok then cite punye cite nie khayalan ain pada 10 tahun akan datang. aku dan elah menjadi pendengar setia cerita die pada malam tue..sakit perut kami ketawa. aku pun terfikir macam mnew la ktorg 10 tahun akan datang? maksud aku time tue ktorg still keep in touch kew? mesti aku rindu moments dengan sume kekawan aku time tue. 10 tahun akan datang umur kami 29 tahun gitu la...nie cerita ain tue...tentang kami pada 10 tahun akan datang...


~ aku ~

mule2 aku couple dengan budak course business tue at da same time aku da jatuh cinta dengan abg angkat aku. So aku pun clash la dengan bdk Business tue n couple la plk dengan abg angkt aku. Tp malang x berbau aku kawen dengan Lec aku..( hampeH nye Ain)..sdeyh Aku..=(

~elah ~

time tue da kawen dengan lec BEL die..PROf...adew laa..huhu


~Nik ~

nik da ade 5 orang anak and die rupenye wife kepada Abg Elah..nik nie kakak ipar elah la kirenye..


~kak NAna ~

br bertemu dengan cinta sejati die.. die couple dengan BF elah dulu..elah agak frust dengan khabar tue..

~saraH~

kehilangan SaraH x dapat di kenal pasti.. mmg misteri!!

~Ismiey ~

mse time ktorg sume wat reunion kt kfc ktorg dengar suara Ismiey. rupe2Nye die manager kt KFc tue.

~Aina ~

aina jatuh cinte dengan ex fara..zena.. dorg sweet couple gitu laa kirenye..

~Han ~

han da kt luar negara, die kawen dengan cousin aku.ahah..sapew? cube teka..

~Fara ~

pun da btunang dengan ex Nik..


~Ain ~

si tukAng cerita nie pulak byk kali bertukar pasangan..mule2 die couple dengan budak business tue..kawan aku. but then die jatuh hati kt cozen aku punye kawan. so demi memikirkan mase depan die pilih kawan cousin aku coz kawan cousin aku tue dah bekerja..tp bile die sambung degree kat PUncaK Alam die terlanggar dengan sorg budak course medic kat sane time die oN da Way g masjid. Salam perkenalan dihulurkan so masing2 rupenye ade perasaan so ain clash dengan bf die n couple dengan dak medic tue. But satu ari time dak medic tue kne wat practical kat hospital ain berkenalan dengan sorg pakar kat sanew. Pakar tue melamar ain. so Die trime..akhirnye die berkawen dengan pakar tue...


begituLah Cerita ain tentang KAmi pada mase 10 tahun akan datang..


p/s: cerita nie rekaan semata-mata xde kne mengena dengan yg idup ataupun yg da meninggal dunia. JAngan take it serious. Nie sume cerita rekaan untuk suke2 jew...nyWay Hav Fun and A great LIFE!


2 comments:

.ini.aku. said...

emm...khayalan semata-mata,

nice blog..

"be truth"....

onCE upoN a Time... said...

ahahah..mmg khayalan pun...
hrp2 x jd kenyataan...=p

Post a Comment